Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 11 maart 2012

KOEKBLIK OPGEPIMPT

                                         Goedemorgen allemaal


Vandaag me mooie blik geplaatst (al zeg ik het zelf) die ik via de Magnoliaclub.nl heb gemaakt. Dit noemen ze een SOL workshop (die volg je online) en iedere x krijg je een hint om met je blik aan de slag te gaan en uiteindelijk is dit het resultaat geworden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.




                                       Fijne dag en groetjesssssss Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Errug mooi geworden, hoor Jolanda. Lekker vrolijke kleuren. ziet er uitnodigend uit! Jammie
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen Jolanda, je blik is heel erg mooi geworden,mooie kleuren heb je gebruikt .Was wel leuk de sol hé! Fijne dag en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien moeten we met zijn alle aan de jodekoeken.
    Want ook je blik heb je erg leuk op gepimt toppie!!!!!
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda