Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 28 januari 2013

Mijn eerste kerstkaart van dit jaar

Hoi allemaal ik begin meteen met mijn nieuwe volgers WELKOM te heten leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en ik hoop dat jullie hier inspiratie kunnen op doen en we maken er een gezellige boel van.

En ja dan nu alweer in de kerstkaarten ik ben al bij verschillende blogvriendinnen langs geweest en die zaten ook al in de kerst sfeer en ach je moet maar zo denken je kan niet vroeg genoeg beginnen en die stress heb je dan niet meer, want dan heb je alles lekker klaar. Dit kaartje laat ik meedoen bij CCWS en dit is hem dan

Op deze kaart heb ik mijn nieuwe mal gebruikt hij is niet zo nieuw meer, maar vanwege grote belangstelling was hij toen overal uit verkocht en ja daar wordt Joland wel eens een beetje sikkeneurig van, maar wie zoekt zult vinden en ik dus helemaal heppie de peppi omdat ik hem nu in mijn bezit heb. Ik vind hem in ieder geval weer gelukt. Ga nu gauw mijn kaartje plaatsen sommigen zeggen weer net op de valreep en ja dat houdt dan wel de spanning erin. Fijne avond en liefssss Jolanda.

XXX

16 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtig kaartje, weer eens wat anders dan de traditionele kleuren...helemaal leuk!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterend kaartje met aparte kleuren combinatie.heel mooi.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart, Jolanda. Geen traditionele kleuren en dat maakt het bijzonder. Inderdaad een zeer mooie mal, bij mij is het de bankrekining die uitverkocht is (haha). Leuke details. Prachtig geheel.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje heb je gemaakt voor de challenge van CCWS.
    Succes met het meedoen!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, een kerstkaart in niet-traditionele kleuren, mooi gemaakt.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart , ik vind het heel erg leuk in deze kleuren
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw Jolanda wat een toppertje van een kerstkaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super. Echt een beauty weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    Supermooie kerstkaart heb je gemaakt en inderdaad...die mal is super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Jolanda, zelf moet ik nog niet aan kerstkaarten denken maar die van jou is werkelijk weer prachtig!! Mooie warme kleuren, en ik kan me voorstellen dat je happy bent met deze prachtige mal! Hij is zo veelzijdig te gebruiken...een schitterende creatie, leuk bedacht en uitgewerkt!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Just gorgeous card my dear^_^ This Tilda is fabulous and your colouring fantastic^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaartje heb je gemaakt met je prachtige nieuwe mal, van deze aankoop krijg je echt geen spijt, ik gebruik hem heel veel

    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Josje.
    Gezellig dat je mee doet met de Challenge van CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lekkere eerste kerstkaart erg mooi geworden
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,
    Wat een mooie kaart, goed idee om al een kerstkaart te maken.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou je eerste kerstkaart is mooi hoor.
    greoten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda