Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 4 mei 2013

Lang moeten wachten, maar eindelijk een heerlijke dag

Ik begin helemaal eens anders, want ik ga namelijk Cindy en Aniet gewoon vanaf hier van Harte Feliciteren met jullie DT-plekkie bij de NKU. Normaal doe ik dat op jullie blog, maar ik dacht doe het nu eens lekker zo en .....ik ben trots op jullie en kijk uit naar de voorbeelden die jullie gaan maken voor ons.
Hebben jullie ook zo lekker genoten van het heerlijke weer nou ik wel hoor toen ik klaar was met werken vanochtend ben ik eigenlijk toen ik thuis kwam gelijk door gelopen de tuin in om heerlijk een bakkie thee te drinken met mijn mannetje en te genieten van het zonnetje. Moet eerlijk bekennen er kwam ook niet veel meer uit mijn handen hoor dus als me kaartje geplaatst is ga ik nog maar gauw een wasje draaien. En ja zoals me kaartje al laat zien ligt ook zij heerlijk lui te zijn. Ik wil met deze kaart graag meedoen bij de de creatieve zebra challenge # 17 een alles mag. De kaart laat ik ook meedoen bij Magnoliaclub en de sketch is gemaakt door Pouwla waar zij tot spotlight designer is uitgeroepen. En dit is dan mijn kaartje geworden.
Ja dat rose weet wat bij mij hoor, maar ja je kan het voor zoveel dingen gebruiken en ja ik heb ook heel wat rose in huis liggen hihi. Ik ga lekker mijn kaartje posten en dan lekker ff lui op de bank hangen zullen we maar zeggen, misschien dat ik dan morgen weer puf heb om er een mooie dag van te maken. Hele fijne zondag allemaal en dank jullie wel voor je lieve berichtjes op mijn vorige creatie(s) geweldig om te lezen iedere keer weer. Liefsssss van Jolanda.

                                                        XXX

22 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je een hele mooie rose-bruine kaart gemaakt hebt Jolanda,het meisje is mooi ingekleurd en ik vind dat je mooie bloemen gemaakt hebt.Ook het strikje heb je leuk geplaatst zo dwars,dat breekt het geheel een beetje. Geniet nog van je zondag,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart. Heel mooi gemaakt met dit mooie papier en leuke kleuren. Leuke stempel .Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart , super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat is dit een schitterend kaartje geworden een toppertje hoor, wat een prachtige kleuren.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwww Jolanda wat een geweldig mooi kaartje
    heerlijk dat rose

    Fijn weekend
    liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    Bedankt voor je felicitaties! Ik vind het supergaaf, ook voor Anita. Je kaart is prachtig, ik vind het zo'n schatje. Hier waaide het vandaag veel te hard. Heb lekker met mijn moeder geknutseld.
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je toch een lieverd Jolanda, dank je wel meis. Ik vind het zo jammer voor je dat jij niet bent uitgekozen want ik had het jou ook zo gegund. Maar jouw kans komt nog wel dat weet ik zeker, kijk nou toch weer eens naar dit kaartje, ik vind hem helemaal super geworden, prachtige kleurencombi ook. Hier waaide het vrij hard maar morgen schijnt het mooier te worden en hoop ik eventjes lekker in de tuin te zitten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Jolanda, Cindy heeft het al gezegd, het waaide hier enorm, dus lekker binnen geknutseld, het is wat Anita zegt jouw kans komt nog hoor, je weet het de aanhouder wint.
    Aan je kaarten kan het niet liggen, ze zijn altijd zo mooi, net als dit schatje, leuke kleurtjes en prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,
    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is weer prachtig geworden, de kleuren keuze vind ik geweldig, succes met de challenge.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart zeg ook leuk met die kleuren gewerkt

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, ziet er prachtig uit. en ja, dit is genieten met het weer, profiteer ervan.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwwww Suske;)

    Wat in skiiterend kaartsje, hielendal toppie

    Oant tjongersdei, leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig kaartje! Mooie kleuren.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit ziet er heel schattig en mooi uit Jolanda! Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt, een supergaaf geheel!! En het is heerlijk genieten van dit mooie weer, aan het eind van de week weer iets minder geloof ik, dus nu genieten wat je kunt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een mooie en lieve kaart hoor Jolanda! De kleuren zijn super op elkaar afgestemd. Top kaart. En ja ik geniet ook van dit weer, als ik 's avonds thuis kom dan. Hoop van het weekend dat het ook zo is, dan ga ik lekker plantjes halen en de potten vullen.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit prachtig gemaakt Jolanda! Zo mooi deze kleuren bij elkaar en alles perfect op elkaar afgestemd, top!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda