Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 24 augustus 2013

Een jaar ouder, maar of ik ook wijzer ben geworden???

Ja alles weer achter de rug en heerlijk genoten van alles wat ik heb gekregen die dag en ja dan zie je dus ook wie je echte vrienden zijn. Schitterende boeketten gekregen, geld en natuurlijk KAARTEN daar zit ik nu nog van na te genieten. De een nog mooier dan de ander en allemaal staan ze te pronken op mijn kast(en). Het begon al vroeg met de kaartjes en ja dan voel je je al jarig en iedere kaart die ik openmaakte stond iets liefs of er zat een leuk cadeautje in :). En om jullie een idee te geven van al die kaartjes die ik heb mogen
ontvangen zie hier en dit is nog niet eens alles zag ik, maar dit is dus een kleine impressie ervan. Bij deze wil ik jullie dan ook HARTELIJK DANKEN voor al die mooie post en lieve woorden en op naar het volgend jaar dan zijn we gewoon weer een jaartje ouder, maar wijzer????? :) Liefsssssssssssssssssssssssss van mij.

XXX

8 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda. Fijn dat je zoveel kaarten hebt gekregen. Is altijd leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Jolanda wat een schitterende kaarten heb je gekregen en zo fijn dat je zo een leuke verjaardag hebt gehad, helemaal top voor je meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je zoveel kaarten hebt gekregen het is altijd leuk om kaartjes te krijgen.en nu je een jaartje ouder bent geworden gaan we er weer tegenaan.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk dat je zo'n fijne verjaardag hebt gehad. en wat heb je veel kaarten gehad.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We zullen het zien Jolanda (dat wijzer worden dan he...;) ),geniet van alles...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaarten. Natuurlijk nog van harte gefeliciteerd. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig al die kaarten en leuke dingen die je gekregen had, wat zul jij nog lekker nagenieten.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda