Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 6 oktober 2014

Ik voel me zo

En ja ik voel me zo ........................happy ondanks dat ik vroeg op sta altijd zelfs in mijn vakantie, want ik wil zoveel mogelijk uit de dag halen. Eindelijk geen wekker die mij uit mijn slaap haalt en gewoon doen waar ik zin in heb niet vlug vlug vlug nog even dit en nog even dat nee hoor gewoon genieten, want een vakantie is zo weer om. Dus vandaag heb ik weer een creatie voor jullie en hoe kan het ook ander in de vintage stijl. Dit keer heb ik een soort van cadeau enveloppe gemaakt van een a vijf model en ja dat is weer is iets heel anders dan een vierkant kaartje. En omdat we toch echt in de herfst zitten heb ik ook weer een beetje in die kleuren gewerkt.


Nou is het geen plaatje het plaatje ik vond haar zo aandoenlijk en daar moest ik gewoon wat meedoen. Het kaartje zelf was voor een collega dus ik hoop dat ze het mooi vond, maar dat weet ik pas over twee weekjes, want dan zit mijn heerlijke tijd erop van vakantie vieren ooooo ik moet er nog niet aan denken hoor




O, ja voor ik het vergeet bij Hobbyhome blog kun je nog meedoen aan de challenge die duurt nog ongeveer drie weken en wij willen graag een babykaart zien dit keer nou leuker kan niet toch en we geven een leuke prijs weg ik zou zeggen kom gezellig langs en doe mee. En voor nu zeg ik tegen jullie .................................tot een volgende creatie maar weer.





10 opmerkingen:

  1. Ziet er weer prachtig uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Jolanda, mooi in deze stijl....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda
    Mooi gemaakt, je kaart spat van het scherm, wat een gave kleuren, geniet van je vrije dag meis.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Wauw, je kaartje is supermooi.

    Geniet nog van je vakantie.:)

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart,Jolanda
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauwww wat een waanzinnig mooi creatie Jolanda!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo heerlijk, niks moet alles mag!
    Knap van je dat je zo lekker op tijd je bedje uit kan en lekker kan genieten!
    Je kaart is prachtig geworden, een mooi formaat om mee te werken prachtige kleuren en accenten daar kun je wel mee aankomen op een verjaardag ;-)
    Geniet nog even...
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk dat je dat vogelkooitje gebruikt hebt. Die liggen hier ook nog steeds maar weet niet zo goed wat er mee te doen.
    Mooie kaart.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda