Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 3 oktober 2014

Tijd voor vakantie

OOO ik ben toch zo aan het genieten ondanks dat ik loop te snotteren en een groot afnemer ben van de weggooi zakdoekjes en me eigen zo beroerd vol als een hond is eindelijk mijn vakantie aangebroken heerlijk twee weken genieten. We gaan een weekje naar Drente schaapjes tellen hihihi en een weekje zie wel wat we dan gaan doen. Tot nu toe hebben we fantastisch weer helemaal goed voor dit persoontje weet wel dat er een extra koffertje meegaat met hobbyspulletjes, want anders wordt ik echt gek hoor. Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij We Love Vintage Challenge en dit wordt alweer nummer 33 en wij willen graag een creatie zien met het thema herfst alles mag zolang het maar vintage is.Dit is mijn voorbeeld creatie geworden.


Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen aan deze challenge en de sponsor van deze challenge is ditmaal


De herfstkleuren zijn goed aanwezig op de creatie, want ja zo kleurt nou eenmaal de herfst.






 En hoewel het voor mij helemaal niet aanvoelt als herfst zitten we daar toch middenin en ik denk dat we hier
allemaal wel van genieten een ieder op zijn eigen manier. Zie ook dat ik weer twee nieuwe volgers erbij heb Janet en Lotte welkom en ik hoop dat ik jullie hier inspiratie kunnen opdoen. Gezellig dat jullie er zijn. Nou ik ga lekker er even tussen uit genieten van mijn vakantie samen met mijn dinnetje Ina en haar man gaan we er een dolle boel van maken en tegen jullie zeg ik.........tot een volgende creatie maar weer.















11 opmerkingen:

  1. Prachtig warm kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie kaart Jolanda met prachtig herfstsfeertje
    geniet van je vakantie en tot dan.
    groetjes van speedy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Geweldig mooie kaart.

    Nog veel beterschap en geniet van je vakantie.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Beterschap en geniet van je vakantie.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje Jolanda.
    geniet van je vakantie!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Snotkopje,

    Wat is Dolfientje mooi geworden, word weer een nieuwe maken voor Vera en dit herfst kaartje is ook erg mooi geworden.

    Ik ga niet schaapjes met je tellen want dan val ik in slaap hahahahahaha

    Tot gauw, leafs van my

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wauw, wauw!!!! Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg. De mooie warme herfsttinten geven een heel gezellig sfeertje aan je creatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je allereerst een super fijne vakantie met hopelijk nog wat mooi najaars-weer.
    Dan je herfstkaart : erg mooi !!
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een bjoetie van een herfstkaart....prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda