Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 18 april 2015

Let,s Party

En ja hoor de twee weken zijn weer voorbij dus vandaag start er een nieuwe challenge bij WLVC en ditmaal wel een hele leuke al vindt ik het soms best moeilijk dit keer is het thema Let,s party en laat je inspireren door de foto en ja dat vindt ik soms best lastig, want wat moet je kiezen, maar gelukkig kan ik altijd terug vallen op Plony en het team als ik het even niet weet van hoe of wat.  Ik ben gegaan voor de kleur en de lekkernijen op de foto en ja toen kwam ik toch weer terecht in de kleur roze je zal er maar besmet mee zijn whahahaha.


Zoals ze zeggen lekker shabby chic en ook heb ik mijn nieuwste noor-mal gebruikt die ik bij de plaatselijke hobbywinkel op tweede paasdag had gescoord. Het bingo kaartje met party erop kan nu natuurlijk niet ontbreken. Al met al is het een heeeeeeerlijk zoet kaartje geworden.


Tja en nu willen jullie natuurlijk wel weten of dit een beetje klopt met de challenge ik zou zeggen wip naar ons challengeblog en laat je inspireren door de voorbeelden van mijn DT- maatjes en natuurlijk door de foto en doe gezellig mee allemaal want dit kan tot 2 mei 18.00 uur.

Bij deze challenge hebben wij natuurlijk weer een sponsor die een mooie prijs beschikbaar stelt voor jullie en dat is ditmaal 


Bij deze wil ik Giny van harte welkom heten hier op mijn bloggie en dat je veel plezier mag beleven aan mijn creaties. Natuurlijk bedank ik ook jullie mijn trouwe volgers voor alle leuke en lieve berichtjes op mijn vorige blog-post. Ik ga zo nog lekker ff proberen wat te scoren op de beurs in Haarlem en wens jullie een fijn weekend toe en zeg ik tot een volgende creatie maar weer.














13 opmerkingen:

  1. Wow Jolanda, deze is gaaf, heerlijk die frisse kleuren, krijg meteen zin in een feestje! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt en mooi roze gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Jolanda, echt heel stijlvol! En wat een mooie details en afwerking.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Jolanda
    ik krijg zin in een bakkie met wat lekkers.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gedaan meis...een geweldige kaart en ik moet eerlijk toegeven dat ik deze best lastig vond....soms zie ik het wel eens niet helemaal wat ik dan moet gebruiken van zo'n inspiratie-foto maar als het er op aankomt dan lukt het toch vaak wel hoor.
    Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga jij maar lekker door in het roze hoor Jolanda, mij verveel je er niet mee, hihi. Ik vind het weer een geweldige kaart en ja mooi is die mal van Noor hè! Ik was er ook weg van, maar toch maar even in de wacht kamer, want er is zoveel leuk, hihi.
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Wat een superleuke kaart. Kei mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet gelijk denken aan ons stedentripje Parijs, leuk zo die afbeelding op je mooie kaartje Jolanda, ziet er geweldig uit. gr. en fijn weekend XX Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met heel veel leuke details .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er een lekker vrolijk en kleurrijk kaartje van gemaakt. En het ook nog eens vintage gehouden. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Jolanda. Heel mooi van kleur ook.
    Ps had je mijn mailtje ontvangen?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh wat is het weer genieten bij dit prachtige kaartje... Heerlijk roze en helemaal in stijl van het thema Let's Party!
    Prachtige mal van Noor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda