Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 14 september 2015

Let it snow of....let it shine

                               Hallo allemaal

 Vandaag laat ik jullie een kaartje zien en tevens de laatste reminder voor onze lopende challenge bij WLVC met het thema maak een kaart/creatie in de kleuren bruin en blauw en ditmaal heb ik me al helemaal uit geleefd in de kerstsfeer al hoewel het buiten nu momenteel heerlijk vertoeven is en mag dit van mij nog even zo blijven hoor. Zoals ik zei is het dus een kerstkaart geworden, want ook hier moeten we tenslotte weer aan beginnen.


Dit blijft toch wel een hele mooie kleuren combi om er een winterse kerst sfeer mee te maken en ik heb geprobeerd om de zijkanten wat in te smeren met gesso en de bomen hebben ook een klein laagje gesso gekregen.  Dus ja let it snow  of shine  en ach ieder seizoen heeft toch zijn charme.



Dus hebben jullie zin om te freubelen dan zeg ik doe mee met onze challenge dit kan nog tot en met 17 september 18.00 uur en neem een kijkje op ons blog er is een mooie prijs beschikbaar en die komt ditmaal van 


Ik zeg tot een volgende creatie maar weer.






6 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Een supermooie kaart.
    Ben maar gelijk volger geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer supers Jolanda, mooi is deze kleuren combi, er zijn weer prachtige details te zien en de bloem vindik helemaal geweldig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda, wat en prachtige combi! Echt supermooi geworden. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!!! Je kaartje is echt een plaatje. Het blauw komt echt prachtig uit tegen het bruin.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart geworden. Straks boven nog eens kijken of blauw/bruin er nog ligt. Heb ik nog een kart voor t WLVC
    Anders niet.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Jolanda. Wat heb je veel moois met elkaar weten te combineren zonder dat het te druk wordt. De bloem is echt een eye-catcher.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda