Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 3 september 2016

All you need is............

                           Goedenmorgen allemaal


Alweer 3 september de meeste scholen zijn weer begonnen vakanties voorbij (die van mij komt eraan) en dus ook weer tijd voor een nieuwe challenge bij WLVC. Als thema hebben we dit keer gekozen voor VINTAGE ROMANCE van Miranda. Tja daar kan je dus alle kanten mee op en ik heb er een trouwkaartje van gemaakt en ook met deze kan je dus alle kanten mee op zowel voor een stel dat gaat trouwen die vliegen uit het ouderlijk nest en als voor een stel dat al getrouwd is. Deze keer heb ik hele lichte tinten gebruikt kijk zelf maar.


En toch heeft het weer wat en ja in het echt komt het net iets meer tot zijn recht, maar dat heb je altijd met foto,s. Het plaatje heb ik een beetje bewerkt met frantage en de bloemen zijn bewerkt met gesso.


Toen hij af was had ik iets van tja het is hem net niet, maar hoe vaker ik ernaar keek hoe mooier ik hem vind en ach ik denk maar zo als de ontvangers blij zijn wat wil je dan nog meer.
Natuurlijk zit er aan deze challenge weer een mooie prijs en di komt ditmaal van:


Ga gezellig even langs op ons blog voor wat die prijs is en bekijk onze mooie voorbeelden die we voor jullie hebben en dan zeg ik doe gezellig mee en ik ben benieuwd wat voor mooie creaties wij weer te zien krijgen en deze challenge duurt nu weer gewoon twee weken dus jullie kunnen en mogen meedoen tot 17 september 18.00 u en dan zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:





9 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Prachtige kaart heb je gemaakt heel mooi met e verliefde duifjes mooie details.
    Ja idd ik vind het ook dat de kaarten mooier zijn in het echt dan op foto hihi heb ook dat probleem .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Jootje,

    Prachtig kaartje in mooie zachte
    tinten. En ja onze vakantie's zitten er aan te komen.

    Leafs Ina ♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda, het is een beauty en het is meestal zo dat iets in het echt mooier is, komt door de diepte denk ik die je op foto's mist. Ik tel er dus altijd nog iets meer wow-factor bij op hihi. Prachtig die lichte tintjes en je bloementoef is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw wat een prachtige kaart is dit!
    en de kaarten uit de vorige twee posts zijn ook super.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolanda ik vind je kaart dus wel prachtig! en mis er niets op! De romantiek en vintagesfeer straalt er vanaf! En je gebruikte kleuren zijn prachtig!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning card with amazing details. thanks for joining us at ABC Challenge and good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card with beautiful embellies. Thank you for joining in our challenge at My Time to Craft.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. this is an elegant card. lovely layout and fab embellies. thank you for sharing it with us at FFFC and good luck, Theresa DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a pretty card, I love all the texture you have added to it to really see dimension. Perfect as a wedding or anniversary card. Thanks for joining in with our 'Let's fly Away' challenge at Fussy and Fancy Friday, and hope to see you again.
    Eileen x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda