Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 18 september 2016

Letter to Santa Claus

                          Goedenmorgen allemaal

Eindelijk is het een beetje uit te houden overal nu de temperaturen een beetje gezakt is, hoewel de warmte nog wel in huis goed te voelen is is het goed vertoeven nu en over drie dagen dan is de zomer pas officeel voorbij en dan hoop ik op een heerlijk mooi najaar vooral omdat mijn vakantie eraan zit te komen. Nog twee ochtendjes werken en dan eindelijk even heerlijk weg en genieten. Bij WLVC zijn we vandaag weer van start gegaan met een nieuwe challenge en dit keer is het thema een vintage kerts en maak gebruik van golfkarton, nou dat past weer heel mooi bij een kerstkaart en ik heb dit voor jullie als voorbeeld gemaakt en op ons blog staan nog meer mooie voorbeelden.


Natuurlijk weer zo,n leuke mal van DDBD gebruikt, want daar kan je zoveel kanten mee op. Ik heb er een soort pocketkaart van gemaakt met een kleine label die daar dan weer in past. 


Ditmaal niet teveel tierelantijntjes gebruikt omdat ik het desgin papier nu toch ook een kans wilde geven om gezien te worden zullen we maar zeggen. Deze challenge duurt zoals gewoonlijk weer twee weken en dus kunnen jullie meedoen tot 2 oktober 18.00 uur. Natuurlijk hebben wij weer een mooie prijs voor jullie en die komt ditmaal van:

 tp://www.mariannedesign.nl/ht

Ik hoop dat jullie weer gezellig allemaal meedoen en op deze manier wordt je voorraad kerstkaarten/creaties ook weer aangevuld moet je maar denken en wordt de kerststress straks alleen maar minder. Ik zeg tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:











7 opmerkingen:

  1. Niet zoveel tijd...de baas roept zo weer, maar wil even zeggen, dat het een keigaaf kaartje is, met een prachtige label erin!!! Fijne zondag verder Jolanda
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kerstkaart leuk zo met de label .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kaartje is echt een juweeltje... Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg.
    Meer details heeft dit kaartje ook echt niet nodig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Jolanda

    Reserveer hem voor mezelf hihi
    Lekker genieten van jullie vakantie. Wij mogen nog 2 weken werken.

    Leafs fan us♡♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart.....superleuk gedaan met de pocket....het label is een verrassing als het eruit wordt gehaald....Supers. Even mijn DT-pet opzetten nu.....Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij Winter Wonderland....en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the vintage vibe to your projects. Just beautiful! Thanks for sharing with us at Winter Wonderland.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful christmas creation. Thanks for sharing with us at ABC Challenges and we hope you will join us again soon. Meighan DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda