Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 29 november 2016

Walking in a winter wonderland

                          Goedenmorgen allemaal

Vandaag is het mijn beurt om de reminder te laten zien van onze challenge bij WLVC en daar willen wij graag een creatie zien in vintage en met kinderen. Ik heb dit keer een kaartje gemaakt in een beetje shabby blue en lekker winters gehouden. Het is zo makkelijk weg dromen als je dan bezig bent met freubelen en voor je het weet zit je er helemaal in vooral ook als je kachel het niet doet en het koud hebt brrr moet er niet aan denken, maar gelukkig hebben deze kindertjes zich goed aangekleed en lopen zij gezamenlijk onder (moeders)paraplu buiten door de sneeuw en zo te zien vinden zij dat nog leuk ook aan de lachende gezichtjes te zien.


Ook dit keer weer lekker even zitten puzzelen met kant, bloementjes, malletjes en papier om het weer tot dit geheel te krijgen. De randjes heb ik dit keer bewerkt met witte gesso voor het sneeuw effect en ja de rest spreekt weer voor zichzelf.


Jullie hebben zo ongeveer nog vier dagen om mee te doen aan deze challenge en wel tot 2 december 18.00 u, want op 3 december starten wij weer met een nieuwe challenge voor jullie.
Als je nog niet meedoe of nog niet langs bent geweest we hebben een mooie prijs voor jullie en die komt van:



 Dus neem een kijkje op ons voor die mooie prijs en voorbeelden van de andere leden van het team en ik kan je zeggen het is de moeite waard weer en het is ook erg leuk shoppen bij haar. Dus ik zou zeggen wat let en doe gezellig mee en dan zeg ik tot een volgende creatie maar weer.



Challenges:








10 opmerkingen:

  1. Prachtige reminder Jolanda en nee ik ben nog niet langs geweest, maar komt nog goed hoor....het zijn drukke en roerige tijden met de Sint in aantocht!!! Jij ook een gezellige Sinterklaas met de kleintjes...zo leuk!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en het plaatje is zo lief!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal in mijn hum, wat een heerlijk gezond weer, de kou daar kun je je goed op kleden.
    Dan zie ik hier weer een schitterende kaart, wat een mooi plaatje ook.
    Prachtig opgebouwd.

    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, Jolanda! Geweldige kleuren heb je gebruikt voor je kaart. Het is weer een beauty! Super mooi!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat een schatje is dit Jolanda! Mooi dat blauw met wit en die kindjes zijn zo schattig samen. Echt een plaatje hoor!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, schitterende kaart!! Ben er helemaal weg van. Het geheel en de kleuren zijn prachtig.
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction als bij Scr@p-Cards challenge blogs.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een wondermooie vintage kaart Jolanda !!
    Heel mooi van kleuren leuk plaatje en de strik aan de lantaarn paal met de klokjes heel leuk .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt! Gezellig dat je nog een keer meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda wat een heel mooi en nostalgisch kaartje heel mooi in de blauwe kleurtjes
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog
    Liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart! Ik vind de kleuren erg gaaf! En dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda