Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 11 december 2016

Driving home for christmas

                           Hallo allemaal

Sinds vandaag staat mijn kerstboom ook en de kerstkaartjes zijn de deur al uit en er hangen/staan hier al wat kerstkaartjes in huis en natuurlijk heb ik gezellig de kaarsjes aan. Door alle drukke bezigheden voor kerst heb ik toch nog even wat kunnen freubelen en heb ik iets gemaakt voor onze jongste zoon. Hij is erg gek van auto,s en vooral die vintage VW bus die hoop hij nog is te kunnen kopen en dan te bedenken dat mijn vader zijn opa er vroeger eentje had en dan gingen we met zijn achten het hele gezin met zo,n busje op vakantie ja dat waren nog is leuke tijden.


Zoals je ziet geen rare frutsels, maar gewoon een leuk cadeau voor kerst en toen ik zijn gezicht zag wanneer hij het open maakte nou ik kan je zeggen dat is geweldig om te zien. Ik vroeg of hij er nog lichtjes in wilde hebben, maar nee zo is het goed zei hij en was er reuze blij mee.


En als kerst voorbij is kan hij als die het leeg haalt gebruiken als vaas, maar hem kennende zet hij het netjes weg in de doos voor volgende kerst.


En ja zo,n busje is toch wel nostalgisch hoor en moet ik aan die mooie vakantie dagen terug denken die wij hebben door gebracht met zijn allen en europa hebben door kruist.


Ik kan heerlijk weg zwijmelen bij deze creatie en onze jongste heeft weer een VW busje erbij voor zijn verameling. Ik blij en hij blij wat wil je nog meer. Ok het is weer is wat anders dan een kaartje freubelen. Ik zeg tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:










4 opmerkingen:

  1. Ohhh Jolanda,

    Wat is je kerst cadeautje voor Contijn mooi geworden
    Had vast een smile van oor tot oor.
    En jij glunderend van trots. Terecht want het is supergaaf geworden ook zonder lichtjes.

    Leafs fan Ina💋

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave creatie en wat een leuk idee
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig verhaal zit er bij je gave creatie, Jolanda!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMa Creatief challenge.
    Prettige jaarwisseling gewenst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fun little winter scene.Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge.
    Carissa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda